Afra11 yok yapmadi bende alti aydir o sekilde temizliyorum benimkide siyah
Birgul teşekkür ederim
Mervece_ teşekkür ederim canım
Thelefant benım bosh ve memnun degılım kullanan arkadasım var o da memnun degıl
Zeynep35_ neden memnun değilsiniz ? Hangi özelliği iyi değil ?
Thelefant pısırme kısmı cok ıyı degıl ustunu yakıyıyor ya da ıcı tam pısmıyor