Ah koliktir büyük ihtimal, kızım 52 günlük daha dün 7 saat ağladı diye kendimizi acilde bulduk kolik teşhisi konuldu, 6 ve 8. Haftalar da çok şiddetleniyormuş . Çaresi yok aslında gaz ilacı vs bu kadar küçükken faydası bi nebze oluyor .. araba da gezdirmek, kucakta yürümek, ve sallamak en çok rahatladıkları şey. Bende çok zorlanıyorum ama geçecek biliyorum .