yildizim55 Yunusemir canım ben hep pamuk kullanıyorum kaynamış soğumuş suyla ıslatıyorum pamuğu hiç pişik olmadı çok yaparsa ıslak mendille kabasını alıp Pamukla siliyorum onun dışında kullanmıyorum e bebekte hazır kesik şekilde satılıyor
gokcekizinannesi Yunusemir sleepy nin sirkeli olan mendilini kullanıyorum doğal organik yazıyor üstünde. çok memnunum
anneyimben_ Yunusemir molfix izotonik sulu kokusuz olanı deneyin paketi mavi. Kızımı hiç pişik yapmadı