tuval Yunusemir ıslak mendil pişik yapmıyor bence altının ıslak kalması pişik yapıyordur. Doğduğundan beri kağıt havlu ile kurularım her zaman
Ysfymn Yunusemir sleppy hepsi iyi ama yeni çıkardığı sirkeli ve bi Co doğal ürün den yapılmış mendilini. Dene pfavorim o
Candy1907 elmalikurabiye canım ben de pamuk kullaniyorum. Her defasında zor oluyordu bir de ikiz benimkiler. Şöyle yapıyorum, hem pratik hem rahat oldu. Bı kaba su koyup pamuğu ıslatıp belli oranda sıkıyorum ne kadar ıslak kalmasıni istersen sen de yapabilirsin. Onları bı kaba koyup ıslak mendil gibi kullanıyorum. Artık hareketlendikleri için alt açınca uğraşmak zor oluyor
elmalikurabiye Candy1907 benim yontemim de kolay deneyebilirsiniz 😊 fis fisla pamugu aninda islatip hop islem tamam
duygukoc Yunusemir bebeland ve baby me kullanıyorum gayet memnunum ben her altını aldığımda kuruluyprumda ıslak kalırsa bunlarda pişik yapsbilir bmce
Berivankuru Yunusemir islak.medillerinizi bol.suyla yıkayın ve buzdolabı poşetine koyup ağzını bağlayın o sekilde kullanin. Ben öyle yapıyorum.
Deletedmom0099 sleepy yenidoğanla başladım, molfixi de denemek istedim ama sleepy aşırı büyük ve ıslak o yüzden tekrar sipariş verdim. molfix hem daha küçük ve kuru, hem de içinde katkı maddesi var. sleepy sadece su ve pamuktan oluşuyo
Sevimli Yunusemir yeni doğan kullanmanız gerek . Saf su pamuk , kokusuz olanlardan . Unı baby olabılır sarı paketi yenidoğan yada e bebeğin markası baby me yenıdoğanı . Arada çok fark var bu ıkı marka kokusuz saf su pamuk.
Nehirbadeninannesi Yunusemir kesinlikle sleepy saf su bambu ozlu olani canim tavsiye ederim komu dahi yok gercekten pamuksu bir yapisida var hatta dogumdan once kendime denedim 1 tane kullandim jcinden cikartip benim bunyem biraz alerjiktir cunku hic bir sey olmadi ve gonlum rahat bjr sekilde kullaniyorum hatta kizimin doktoru islak mendil kullanma dedi islak mendilimizde yanimzdaydi cikartip gosterdim bunu kullaniyoruz saf su lu dedim tamam ozaman kullanabilirsin onu dedi
Doga-duru Yunusemir Sumeyye_34 sumeyye hanima katiliyorum.bi eczane calisani olarak sattigim bi urun olmasina ragmen uni baby o ilk yillardaki gibi degil icerigi degistirildi ve bende muhendisoglunu takip ederek hangisi butceme uygunsa onu almayi tercih ettim ikiz kiz annesi olarak ben e bebek in markasi baby me islak mendil ve pamugunu kullaniyorum hic pisik derdimiz olmadi o kadar memmun kaldim yani size de tavsiye ederim
Sumeyye_34 Doga-duru Teşekkür ediyorum nacizhane bir tavsiye vereyim birde. Baby me bende kullandım fakat mendillerin ebatlarının sleppye göre ufak ve ince kaldığını farkettim temizlemek için fazla kullanım gerektiriyordu ve çok çabuk tükeniyordu. En iyi sonucu sleppyden aldım birde internetten indirim zamanları stok yapıyorum gayet güzel oluyor. Evde herşeyde kullanıyoruz çünkü ihtiyaç halinde. Diğer kokulu katkılı mendilleri almıyorum eve daha. Su ve pamuk kullanımını çok gereksiz buluyorum hepimizin çocuğu kendimize değerli değilmi?😊 zarar gelsin hiçbirimiz istemeyiz ama adamlar zaten zahmet çekmeyelim diye doğal içerikli,su ve pamuktan mendiller yapmışlar. Zaman kaybına gerek yok bence..Çok şükür tercihlerimin zararını görmedim hiç. Sağlıklı günler😊🌸