Benim kızımda aynı sekilde ishaldi mukuslu. Geçen gün kanlı yapınca götürdüm. Enfeksiyon olursa da ayni şekilde olurmuş. Enfeksiyon çıkmadı .alerji testi de henüz çıkmadı ama ben süt diyetine başladım. Ama hala ishali geçmedi. Aklımda acaba yumurta mı diye şüphe var ? Kaç güne düzelir acaba kaka ona göre yumurtayı da kescem ?