Merhaba anneler
Kizimin kakasinda inek sütü alerjisi dendi ama yaklasik on beş gunu gecik hic bir sekilde süt ve süt irinlerini kesinlikle kullanmiyorum ama hala devam ediyor.. yumurtayı da kesmeyi planliyorum yarın ve gun aldik doktorada götüreceğiz.. ama varsa tecrübelerinizi paylasin lutfen teşekkürler..