@Damlatahaata 33 yaşındayım liseden bu yana tedavi ve kontrol altındayım benim iki göğüsümde de kitle var iki ameliyat geçirdim patalojiye gitti kötü sonuç çıkmadı bir kerede biyopsi ile aldılar 6 ayda bir kontrolüm oluyor mamografi Ve bana doktorum kızardı evlen artık çocuk doğur diye 30 dan önce doğum yapmak ve emzirmek çok önemli risk azalıyor demişti. Bendeki kötü huylu çıkmadı ama çevirebilir sürekli kontrol altında olman lazım demişti birde bununla yaşamayı öğren vücudun kendi üretiyor demişti benimde göğüs ucum içine çöküktü kitle küçük ise takip ediyorlar iki ay sonra deme sebebi büyüme hızına bakıyorlar çabuk büyüyor ise ameliyat ile alıp patalojiye gönderiyorlar ama büyümüyor ise süt bezesi yada fibroadenom diyorlar yani yaklaşık 15 yıldır bununla yaşıyorum ☺️ Size küçük tavsiyem acaba kansermiyim diye bile düşünmeyin bence sadece düzenli takip ettirmekten vazgeçmeyin sonuç ne olursa olsun umarım kötü birşey çıkmaz🙏🏻 Benimde bir kızım var iki buçuk yaşında 9 haftalıkta hamileyim bence kötü birşey görseydi ve o meme dokusundan anlıyorlar ultrasonda hemen müdahale ederlerdi