Damlatahaata sevimeyuboglu61 yarına randevu aldım gidicem yarın inşallah.ama göğüs hastalıklarına aldım orayami gitmek gerekiyo lütfen sorarmisiniz cevap bekliyorum sizden
Esmakyt Damlatahaata benimde sol gogusum sag gogusume gore kuck ama akint vs yok emzirmedn kaynaklablr cnm benm oglum sol gogsmu hc emmedi dogru duzgun
Deletedmom16 Damlatahaata merhaba canım en kötüsünü düşünme hiçbir zaman belki intihaplanmıştır enfeksıyon vardır muayne olmadan lütfen böyle düşüncelere kapılma Çok geçmiş olsun🧡
Damlatahaata Deletedmom16 inşallah öyledir kendi kendime telkin veriyorum yok öyle bişey basit biseydir diye yarın gidicem hayırlısıyla inşallah basit biseydir
ezgizehra Damlatahaata genel cerrahiye gitmeniz gerekir ama randevu bulamıyorsaniz göğüs de bakar belki en azından kan tahlili ister . gittiğiniz hastanede ketem bölümü varsa sorun orası daha çabuk ilgilenir
Brgl Canım ihmal etme arkadaşımda göğsünde akıntı vardı biopsi yaptılar kötü birşey çıkmadı onda ama bir kac ayda kontrole gidiyor.
Damlatahaata MisSaLyaa nadirde olsa ağrı oluyo ama genelde çoğu zaman sizliyo gogsum bugün 2bucuga randevu aldım bakalım gidicem ama genel cerraha değil göğüs hastalıklarına aldım inşallah ilgilenirler
Damlatahaata sevimeyuboglu61 evet başta gogus hastalıklarına almıştım ama değiştirdim genel cerraha gittim yarın için ultrason randevusu verdiler.sikayetlerimi söyledim ailede kanser hastası olan varmı diye sordu yok dedim muayene etti çok kötü durumda değil bide ultrasonla bakalım dedi
Damlatahaata Ultrason sonucuna göre 4cm.kitle varmış biyopsi yapılacak pazartesi günü randevu almaya gidicem tekrar biyopsi için 😞
saripapatyam2 Damlatahaata çok geçmiş olsun inşallah temiz çıkar🤲 Benim yeğenimede yapıldı memesinde kitle vardı biyopsi temiz çıktı şimdiden üzmeyin kendinizi
Damlatahaata Cktha iki tane kitle çıktı patoloji doktoru şuan için biyosi yapmicam iki ay sonra tekrar gelin bakalım dedi 🤔