Ben de dün başladım. Sabah 12 akşam 20 arası tokluk zamanım, geri kalan 16 saatte sadece su, şekersiz çay, kahve, bitki çayı tüketiyorum. Emziriyorum o yüzden kalori kısıtlaması yapmıyorum zaten abartan bir insan da değilim. Bebeğim henüz 53 günlük ama kendimden memnun değilim daha fazla bekleyemeyeceğim, 15 kg fazlam var.