minecavusoglu fatmakocaman şuan aptamil ama 1 hafta öncesinden hipp denedim, sorun lu ki hic bir şekilde biberonla icmiyor, kac tane biberon denedik bir bilseniz 😣
Siyahbeyazz Aynı durumu bende yaşıyorum gece 12 ye kadar güzel uyuyor 12 de karnını doyurup geri hemen uyuyor ama gece 3 te kalktığında 2 saat boyunca uyuması için çırpınıyorum resmen beşiğine yatırıp sallıyorum bu sefer ayaklarını kaldırıp oyun yapmaya baslıyor üstüne örtüm örtüsüyle oyun oynuyor gece gece mecbur ayakta ellerini tutup sallıyorum nereye kadar böle devam edecek bilmıyorum 🤦♀️
-seydanur- Siyahbeyazz ayyy en sinir bozucu şey o zaten uyanıyor bide şebek ayakları havada yada ağzında gülücükler saçıyor 😅😂🤣
minecavusoglu -seydanur- ya allahım her halleri tatlı tabi ama bu zıplama çok kötü alışkanlık ya neyseki yanlız değilmişim 😁
-seydanur- minecavusoglu bende sadece benm sanıyordum 😅😂🤣 hoş buna rağmen doğum kilolarımıda veremedim daha 5 kilo fazlam var 🤦🏼♀️
minecavusoglu Bu arada oturtuyormusunuz siz bebişleri, ben çok sık olmasada oturtmaya başladım, diğer tülrlü yatınca zaten kıyameti koparıyor, oturunca çok mutlu oluyor, bir sakıncası yoktur herhalde ☺️
-seydanur- minecavusoglu ben 4 aylıkken başlamıştım oturtmaya tabi destekli oturtuyordum şümdide kıcağımda falan oturuyor artık oturmayı geçtik ayakta durmak istiyoruz
minecavusoglu -seydanur- oy maşallah, keşke böyle oturmaya hevesli oldukları gibi uykuyada hevesleri olsa 😂😂
mavisimmm20 -seydanur- oldu canm 😂 anladığım kadarıyla çok sık emiyor ve o yüzden uykusu duzenli değil. Emerken uyuduğu için tam doymuyorda mi bukadar sık besleniyor? Ben doktorumun dediği şekilde yaptığimdan beri uykusu duzenli oluyor. Ama bebekten bebeğe de farkediyor tabi benimki ilk 2 ay hiç uyumadi resmen kolikti günde 1 saat uyurdu daha yeni düzeldi 😂
-seydanur- mavisimmm20 ya doymama ihtimali yok çünkü bitiyor göğsümdeki süt boşalıyor hoş yaramıyorda sıpaya geçen ay 6300 dü ondan önceki ay 6000 idi bakalım yarın kaç olacak kilosu. Benm için uykusu falan güzeldi 3 4 gündür böyle emerek uyuduğu için sürekli emiyor yoksa arada emsin diye veriyorum asla emmez ağlar emmemek için inşallah bozulmaz düzeniniz
milasmommy -seydanur- 4ay 27 günlüğüz son 1 haftadır durum bizdede aynı. Memede uyuyor sadece koyduğum an daha elimi çekmeden başlıyor ağlamaya. Al tekrar pışpışla yok ille emecek. Normalde 10 da yatan bebekti şimdi bu saat olmuş hala ayakta. 2 den önce uyumuyor son 1 haftadır 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
minecavusoglu milasmommy bence ozaman tam atak döneminde, bizimde bir kac hafta önce böyle dönemimiz vardı çok şükür gecti 🙏🏼
-seydanur- milasmommy biz analar ne yapalım bilmiyorum ki dertlerinide anlamıyoz çok zor valla Allah yardım etsin 🤲🏻🤲🏻
minecavusoglu -seydanur- bu arada Dişdende kaynaklannilirmiş benim doktorum öyle dedi bana, hafif sızlamaya başlayınca bile iştahı kesilir uykuları bozulabilirmiş 😣
-seydanur- minecavusoglu hiç bilmiyorum ben sürekli doktora götürmüyorum sağlık ocağında takibi yapılıyor dişleride belirmiş hibi sürekli eşyalar eller ağızda ama bakalım ne zaman çıkacak hoş benm ki çok şükür ağlamıyor huysuzda değil tek sıpalığı uyku oldu 😅😂🤣
Ebrarr -seydanur- aynı dertten bende muzdaribim malesef önceden uyuyan kızım gitti yerine 2dk en fazla yarım saat uyuyup uyanan bı minnak geldi uykusu var ama inatla direniyor ağlıyor bir haftadır iyice maffetti beni şimdi uyudu şükür ama bu sefer de ben uyuyamıyorum 😂
-seydanur- Ebrarr bendeeeeee aynı aynı gözlerinin altı morarıyor uykusuzluktan inşallah düzelirler 🤲🏻🤲🏻