mavisimmm20 AlmirBebek bende doğumdan 3 buçuk ay sonra adet gördüm bir kere bidaha olmadım emzirmiyorumda adetim baya gecikti bende anlamadım
mavisimmm20 AlmirBebek yaptım adetim 2 gün gecikince yapmıştım çıkmadı bidaha yapmadım şuan 9 gün gecikti
tuba8burak 1 yıla kadar sık sık emZiriyorsan normal dedi doktor ama gebelik testi yap ayda bir kere dedi
Hayat63 AlmirBebek korkma olursun bende ilk adet olduktan sonra ilinci adetim 14 gün gecikti rahim daha kendini toparlama aşamasında
DuruNunnAnnesii AlmirBebek ayyy benimde günüm geçti eşim korunuyor ama ödüm kopuyo ya bebeğim daha 4,5 aylık, doğumdan sonra ilk defa geçen ay olmuştum emziriyorumda bilemedim ya
AlmirBebek DuruNunnAnnesii rabbim gönlünüze ferahlık versin inşallah en yakın zaman da olursunuz sizde