ikibidikinannesi mamalar her bebekte farklı etki yaratıyor. Biz aptamil prematil, aptamil 1, aptamil ar kullandık. Hepsini içti. Aptamil ar kusuyor diye kullandım, kokusu çok kötüydü. Kusmaları da bitince bıraktım hemen. Şimdi hipp combiotic kullanıyorum, tok tutuyor diğerlerine nazaran