Merhaba hanımlar benim 6 aylık bir oğlum var 3 aylıkken korona geçirdik ve ondan beri sütüm yetmiyor hem mama hem meme gidiyoruz bebivita ve hip denedim şu an hip combiotic kullanıyoruz ama beğenmiyor içmiyo evdeki tartıma göre 2 ayda 600 gr almış tadını beğenmediği için sanırım içmiyo kullanıp memnun kaldığınız içeriği sağlam bu daha iyi olur dediğiniz mama önerileriniz var mı acaba çünkü ne yapacağımı şaşırdım yavaştan ek gıdaya da başladık ama sütüm doyurmuyor mamayı da almıyor çok arada kaldım lütfen yardım edin