ya biz doktormzla 5-7 ve ysından sonra olarak düzenlemiştik bexero 3 doz olarak. nimenrix de iki doz olarak. ama ben 5.ayı kacırdım. oglum 5.5 aylık , 6.ayda vurdursam snra 8 de tekrar vurdursam olur mu ? 6.ay aşıları ile agır gelir
mi acaba? yoksa 7-9 diye mi tekrar takvim oluştursam?:( kafam cık karıstı.