ulkummm biz dün olduk 2 bacaktan biri 5 li karma aşı bir de ağızdan damla verdilee toplam 3 yani. O beşli karma aşı ne lanetmis çocuğun bacağı kıpkırmızı sis sabahtan beri 😥😥 öyle olursa korkmayın ama buraya yazmamim sebebi endişelendiren değil normalmiş ben çünkü sabah görünce çok korktum hemen aradım hemşireyi falan normal çoğu bebekte oluyormuş soğuk kompleks uygulayın dedi haberiniz olsun