Aci Mucizemveben90 amin canim ins bende oyle dusunuyorum bazen hatta nasil buyutucez diye esime nerdeyse her gun soruyorum ama ins buyutucez oyle boyle ama burda bizim gibi olan cok kisi var galiba arada denk geliyorum bi nebze moralim duzeliyo
Mucizemveben90 Aci bende anlık düzelıyorum kendım gıbısını duyunca ama bazen cıkmaza giriyor gibı oluyo benımkı kadar huysuz yoktur dıyorum 🤷♀️
Aci Mucizemveben90 yok yok inan bana benimki var yani yan yana getirsek hatta daha huysuz cikar benimki