Aselinannesii65 6 aylık olduk bugün ve dişin çıktığını farkettim alttan 2 tane 🥳🥳 sizin ne zaman çıktı zorlandiniz mı 😒
Deletedmom388 Aselinannesii65 Gözünüz aydın😊🌸6ay 8 günlük ilk dişi çıktı kızımın alttan, 1 hafta sonra da yanındaki😊Hiç anlamadık alttakileri ama üstler ve diğer dişler biraz zorladı😓
TC07 Aselinannesii65 Biz tam 3. Aydan beri uğraşıyoruz. 7 aylık olduk hala çıkamadı. Salyalar heryeri yıkıyor 5 aydır. Çıkacak inşallah😂
Mucizemveben90 Benım bir aydır beyaz alttaki ıkı diş yerı 3 gündürde aşırı huysuzluk var sürekli kucakta olmak ıstıyor emmek ıstıyo ama cırpınarak 2 dk emıp bırakıyo dişten mi başka bişey mi anlayamadım uykularda berbat 5 buçuk aylık
Mucizemveben90 Aci valla bu ataklar bi bize zor heralde gorumcemınde brbegı var ne diş ne atak etkılemedı boyle biiZimki dibine Kadar yasıyor hepsını
Aci Mucizemveben90 aynen ya benimde kardesimin bebegi var masallah diyeyim hic soruj yasamadilar benimki dediginiz gibi dibine kadar yasiyo artik annemlerde sasti bu nasil bebek diye😅😅
Mucizemveben90 Aci insanlarda boyle sasırıp yorum yapınca daha cok moralım bozuluyor benım demekki benım bebegımde bir sorum var diyorum 😥Allah yardımcımız olsun
Aci Mucizemveben90 amin canim ins bende oyle dusunuyorum bazen hatta nasil buyutucez diye esime nerdeyse her gun soruyorum ama ins buyutucez oyle boyle ama burda bizim gibi olan cok kisi var galiba arada denk geliyorum bi nebze moralim duzeliyo