Nadireyamac ay cok pardon ben bebege verdin anladım sen icebilirsin sutu artırmaya da yardımcı hem. Ama aklında olsun gaz-rahatlama icin bebeğin 1 aylık olduktan sonra da verebilirsin 6/7 çay kaşığı ben suan veriyorum bı sıkıntı yasamadım. Bu arada ben tozunu kullandım kaynar suya 1 tatlı kaşığı hemen içiyordum ama faydasını göremedim sütüm artmadı😭süt artırmak ıcın ıcmıstım