Gamzedeniz normalde bir yaş olunca ayıracaktım ama araştırmalarım ve okuduklarım 2 yaş olunca ayrılması gerektiği yönünde oda almadım anne yanı beşiğinde yatıyor 2 yaş olunca oda yapacağız inşallah onun dışında iki yaşına kadar aynı odada farklı yatakta yatacak