Busraa15 biz primayla basladik ama 2 numaraya gectigimizdr cidi tasmaya basladi derken sleepy aldik pisik yaptik. Daha sonra annem sehir disindan gelirken molfix almis denemek icin ,o gunde bezimiz bitmisti bende esime idsrelik ucuzlarindan al dedim. Soktsn babyland almsiti. Ama molfix gelince kullanamadim belki 1 belki 2 tane. Moflixte kaka cis sizdirdi ilk bezden derken tekrar sokun bezine dondum ve boyle bir bez hayatimda gormedim ne kakasi tasti ne cisini sizdirdi ve harika emiyor. 2,3 numara kullandik ve su anda 4 numaradayiz bir kere sikayrtim olmadi . Asla pisikte yapmadi