Kızlar bebeğim doğduğunda beri sleepy kullanıyorduk 3 4 numarasından sonra kakasını sürekli taşırma yapıyordu direk belinden sırtına fışkırıyordu molfixe geçtik bunun da 5 numarası çişini yaptı mı gece direk karnına çıkartıyordu kaka konusu yine var belden arada oluyor ama sürekli yanlardan fışkırıyor 6 numarasını aldım artık bebeğim şuna 12. Ayın içinde 10 11 kilo arası ama 15 kilo üzeri 6 numara kullanıyoruz çok büyük geliyor ama ne kullanacağımı şaşırdım kilot beze mi geçsem diye düşünüyorum aynı sorunu yaşarmıyım acaba bi akıl verin artık deliricem