Leylaai canım sütün gelmese de emzir eme eme geliyor. Benim 2 ay oluyor sezaryan oldu gelmedi sütüm Bi çay kaşığı gibiydi normalde çok korktum gelmicek diye 2 3 gün mama verdim mecbur. Sonra eve gelince hergün sıcak suyla duş aldım gögüslerimi ovaladım ondan sonra açıldı çok şükür 🤲🏻 ama bol bol kompostolar neredeyse 1 aya yakın kayısı kaynatıp içtim. Humana çay hala kullanıyorum. Bulgur çorba et tavuk ye sütü yağlandırıyor. Sıvı şeyler tüket en önemlisi su günde 3 lt iç. Ben hala devam ediyorum öle şırıl şırıl akmıyor ama çok şükür bebeğime yetiyor. Emzirmeyi bırakma çoğalır inşallah sabret moral bozma 🤗