Leylaai sezeryan yaptıysan bir hafta daha bekle canım. Ayrıca sütüm yok, sütüm az, felan diye şartlandırma kendini olumlu düşün. Bol bol komposto su ve incir tüket gerekirse yaş incir al daha iyi sonuç elde edersin. Başkalarının olumsuz olarak ne dediğine kulak asma. İnşallah artacaktır stres yapma