Nako ben kapıya gelen sütcuden alıyorum. Ararım getirir. Sütü kaynatıyorum. Sonra sogumasını beklıyorum parmağını İcine koy ılıksa 1 cay bardagı yogurtla ıyıce karıstır agzını kapat uzerıne de bır Sofra at iyice kapat. 5 6 saat oyle kalsın sonra dolaba at ertesi gunu cıkar misss gıbı kalıp cıkıyor. 🙋♀️😊