Vallahi inat ettim öğrenicem ben bu yoğurt mayalamayı. Ek gıdaya başlayalı 3 ay oldu yoğurt derdi hep bi çile. Ilk zamanlar kayinvalidemden maya aldım mayaladım onun şeker gibi yoğurdu bende oldu limon gibi. Bidaha denedim yine aynı. Sonra hazır maya aldım migrostan vivo diye bi marka. Içinde 4 sise çıkıyor. 2 3 kutu bitirdim onunla becerdim mayalamayi çokta lezzetli oluyordu. dün elimde vivo yoktu deneme amaçlı Büyüyo probiyotik yoğurt mayası toz halinde olandan almıştım o vardı. Önce 6 saat tozu yarım çay bardağı sütle karıştırıp mayanın aktiflesmesi gerekiyodu onu yaptım sonra 2litre süte aktiflesmis mayayı koydum kavanozlara bolusturdum battaniyeye sardım fırına koydum sabah bi kalktım kavanozlar hala sulu süt gibi duruyo.70 derecede 3 4 dakka fırını çalıştırdım bu saaate kadar bekledim az önce baktım hala aynı. Napcam ben şimdi elimde 2 kilo sütten patlamış yoğurt olamayan birşey var 😳