Merhaba benim bebeğim 3 aylık ilk ayda hem emzirip hem sütümü sağıp biberonla veriyordum uzun zamandan beri biberon kullanmıyorum ve bebeğim biberonu unutmuş kesinlikle biberon istemiyor yakın bir zamanda çalışmaya başlayacağım ve ne yapacağım konusunda çok çaresizim bir öneriniz var mıdır? Bu arada biberon markası lansinoh momma kullanıyorum evde bir de philips avent var ama onu hiç kullanmadım acaba onunla mı denesem nasıl olur ?