Merhaba arkadaşlar 🙋♀️
Kizim 2 Aydan beri çok agiz akıntısı yaşıyordu sürekli bir seyleri ısırmaya çalışma halinde normal diye düşündüm dişe ihtimal vermedim ama şimdi 4 aylık oldu bi kontrol edim dedim dişlerini çıkması gereken tavşan dişlerinin yanindaki dişlerin damağı bembeyaz üst 2 alt 2 ucu da sivilce gibi.
Bu şekilde buralardan dış çıkaran bebekleriniz oldu mu? Hem de dis icin erken değil mi 🤷🏻♀️