gzmemr hissediyorlar valla çipli gibi hissediyorum kendimi bazen.Be mübarek evlat diyorum ya nerden anladın hemen kalktığımı..valla tek ümidim bırakınca düzelmesi dediğin gibi düZelmezse gerçekten vay halimize 😕😕 ama hep memeden kestim,memeyi bıraktı düzene girdi diye duyuyorum inşallah öyle olur 😌 inşallah sorunsuz atlatırsınız siz de 😌