23 aylık oğlum ve artık geceleri uyanmasından çok yoruldum …karnını doyuruyorum,altı temiz,memede emiyor ama geceleri çok sık uyanıyor ve 2 senedir böyle artık sürekli baş ağrısı çekiyorum bu yüzden …memeden kesmem mi gerek yada önereceğiniz birşey var mı ? Lütfen aynı durumu yaşayan annemiz varmı yardım istiyorum?