Leylamoms 8 aydir yatarak emziriyorum uyuyorum da ama tabi tetikte uyuyorum ara ara kalkip kontrol ediyorum nefes aliyor mu diye , birde çok daldiysa memeyi cekip oyle uyuyorum bence daldiktan sonra cekin memeyi , cekerken parmaginizi memenize iyice bastirin yavasca cekin dili acimasin bebeginizin