Kızlar gece emzirmesi yaparken emzirme başında bebek memeyi tutup kavrayana kadar uyanığım hatta uyumamak için foruma bakiyorum telefonla ilgileniyorum ama sonra yorgunluk ve uykusuzluk o kadar ağır basıyor ki surekli uyuyakalıyorum bi uyaniyorum bebeğim memeden ayrılmış mışıl mışıl uyuyor tabi bu süreçte ne kadar emdi doydu mu hiç bilmiyorum gaz çıkarıyorum vs ama uyanmıyor yani keyfi yerinde hatta ağzının kenarından süt sızması şeklinde kusuyor. Ama benim içim bir türlü rahat etmiyor ya açsa diye sizce bebeğim doyuyor da mı uyuyor kilo alımı gayet iyi bu arada