Merhaba benim 6 buçuk aylık ikizlerim ekgıda geçtiğimizden beri(1 buçuk ay oldu) biberon almıyorlar. Günlük almalarıngereken mama miktarını ekgıdalarına katıyorum mecburen gwcw en son 8 gibi muhallebi yiyorlar uyuyorlar tabi gece yine uyanıorlar ama açlıktan değil.