Cihangirin_annesi2020 Merhaba anneler ek gıdaya geçiş yaptık artık ama gece çok sık uyanıp emiyor önceden böyle değildi acaba tok tutucak bişeymi yedirmem gerekıyor siz yatmadan önce napıyosunuz 🤷🏻♀️ 6+
VelardaEdiz Cihangirin_annesi2020 diş sancısı olabilir annesi ben 8-9 gibi muhallebi yediriyorum 10-11 gibi de mamasını içer uyur bir sıkıntısıda yoksa sabah 7-8 e kadar uyur
CemreKerem35 Cihangirin_annesi2020 tok tutan mamalar çok ağır oluyor lütfen o internetteki irmikli ruseymli pirinç unu içeren mamaları yapmayın . 6 aylık daha gece ek gıdası için uygun değil zaten gün içinde bir kere vermeniz onun için yeterli olur . Ama illa aç kalıyor diyorsanız hafif bir çorba yapıp verin ya da meyve püresi gibi sağlıklı ve hafif seyler
Pamukprensveannesi Cihangirin_annesi2020 doktorum aksam sebze ağırlıklı şeyler yedirmemi söyledi arkasına mamayla destekleyin emziriyorsaniz emziren
Erenela_ Cihangirin_annesi2020 bence açlıkla alakası yok ben emziyorum gece yatarken de karnını doyuruyorum 1 saat sonra Gine uyanıyor
Cihangirin_annesi2020 VelardaEdiz bende oyle tahmın ettımm aslında ama bir kac kısı ek gıdaya gectıgım ıcın süt artık ona doyurucu gelmeyebılır yani yemek sonrası kahve gıbı dedı kafam karıstı🤦🏻♀️
Cihangirin_annesi2020 CemreKerem35 yani haklısınız ama bilemedim işte bende uzuluyorm cok sık uyanınca yarın dedıgınızı deniycem bakalm yatırmadan önce teşekkür ederim 😊
VelardaEdiz Cihangirin_annesi2020 yok öyle birşey 9. Ayına kadar asıl beslenmesi anne sütü veya formül mamadır zaten tok tutan gece mamaları falan hikaye bunlar uyanan bebek yine uyanır tok aç farkmez
Cihangirin_annesi2020 VelardaEdiz ama hiç uyanmazdı önceden yani gece 11 de tam anlamıyla gece uykusuna gecerdı sabah 7 veya 8 de uyanıp emerdi tekrar 10 a kadar uyurdu anlam veremıyorm son 1 aydır olması gerektıgındende sık uyanıyor
VelardaEdiz Cihangirin_annesi2020 diştendir diye düşünüyorum ki bazı bebekler bir dönem meme düşkünü olup sık sık uyanabiliyorlar
Cihangirin_annesi2020 Pamukprensveannesi sebze derken mesela ne ve nasıl verıyosunuz biz yeni gectık fikre ihtiyaç duyuyorm 😊
Pamukprensveannesi Cihangirin_annesi2020 canım kontrolü bugündü oğlumun 6 aylık bu arada püre şeklinde veya çorba yap biberonla içir dedi ardından 30 ml olsa bile mama içir dedi ek gıda sonrası mamayla desteklemek gerekiyormuş
Cihangirin_annesi2020 Pamukprensveannesi bana mama ver demedı ama ben bi sorayım o zaman corba ne corbası verıyosunuz bizde 6 aylığız
anne15 Cihangirin_annesi2020 ek gıdaya 5. Ayda basladık 6. Ayda da kahvaltı öğle corba aksamda yoğurt/muhallebi/meyve verdi doktor . cok sık kalkıyo diye . Meyveli İrmik falan verdim bi süre uzun uydu artık nadir uyanıyo 2 anca . Tadım bittiyse yapabilirsiniz
muhammedasil anne15 birsey sormak istyrm bizde 4 buck aykigiz doktorumuz beslenme olmadgi icn 5.ci ayda ek gidaya basliycaz dedi nasil basladnz neler verdnz bana yardmci olrmsnz acaba simdiden tesekkurler💓
Pamukprensveannesi Cihangirin_annesi2020 dün ilk kez denedim kabak havuç ve biraz şehriye haşladım blenderdan geçirdim sonra az birşey zeytinyağı ekledim
anne15 Cihangirin_annesi2020 gözkararı irmik koyuyorum tavaya su ekliyorum gözkararı hemen pişiyo sonra hangi meyveyse camrende de ezip irmikle karıstırıyorum bazen pekmezde damlatıyorum bir caykasıgı kadar .