Esnakdnz En doğrusunu düşünüyorsun canım.Muhallebi ile ek gıdaya bana göre zaten başlanmaz…Eskiden hadi yokluk vardı imkan yoktu verirlerdi çocuklara.Şimdi öyle değil.Vitamin değeri yok neden boşa midesini doldurasın ki🤷🏻♀️
Baştan uyar,benim vermediğim yiyecekleri haberim olmadan kimse vermesin de.Herkesin kurallarına uymasını sağlamalısın,kırılmış darılmış bakmadan.Biraz taviz verince ne bulursa yedirmeye çalışacak çünkü🤦🏻♀️En baştan önlemini al ki sıkıntı çekme👌🏻
Tadımlardan sonra dediğim gibi ayına uygun git.Ben hep google dan baktım,hangi ayda hangi besini yer diye öyle verdim.Her şeyin tadını alınca da ufak tariflerle başlayıp bir beslenme düzeni oluşturursun,hiç gözün korkmasın emin ol gayet basit geçiyor🙏🏻🌸