Esnakdnz Doktorumuz sebze ile başlamamı söylemişti ben de öyle yaptım.Sonra meyve ve yoğurt ile devam ettim.Her sebze ve meyveyi ilk önce tek başına tadım yaptırdım,3 gün sadece 1 besin verdim ve tek öğün( 1 çay kaşığı,sonra 1 tatlı kaşığı kadar…)
Herhangi bir alerjik reaksiyon olursa hangi besinden olduğunu anlamak için bence güzel bir yöntem.Böyle böyle ayına göre tüm besinleri tadım yaptırdım.Muhallebi çok nadir verdim ama yani muhallebiyle de ek gıdaya başlamak bilemiyorum bana sağlıklı gelmedi🤷🏻♀️Mevsim sebze ve meyveleri dururken neden muhallebi demiş size anlamadım.Ben doktorumun dediği gibi uyguladım sorun yaşamadım,doğrusu da böyle diye biliyorum🌸