Albayrakokur Kızlarbebeğim 4 aylık hiç sağlık ocağı dmediki sana d vitamini yok kan ilacı vs bişey vermedide sormadıda ben kendim doğum yaptığımda doktorumuz vitasonal verdi vitaminhepsi var içinde oda kabızlık yaparmı yine devam etsem aynı vitamine daha iyi değilmi hepsi var en azından vitaminlerin
Albayrakokur bukleliana hiç bişey demediler verelim vs burdakileri görseniz sanarsınızki proflar doçlar öyle havaları var
Rabiacaliskan Monovit d3 vitamini verdi sağlık ocağı onu kullanıyorum doktorumda söyledi sağlık ocaginin verdiği vitanimi kullan diye kullanan var mi hiç
Karanimom Doğum yaptığım hastanedeki çocuk doktoru 3. gün kontrolünde Devit3 yazdı 52 gündür onu kullanıyorum, Ocean ı burada sizden duydum, daha mı iyi?
Ozge23 bukleliana evet maalesef her ıkisinde de var. Bunu bizzat ben sorduğumda hicbir cvp alamadım maalesef