CankizimRavzam Dnzkbln kuzum bende arastiriyorum ama bulamadim ocean kullananlar memnun mu acaba huzursuz falan yapar mi ki
burcu1234 Dnzkbln Pedia d kullanıyoruz. Kabızlık falan yapmadı çok şükür. Sağlık ocağının verdiğinde paraben var.
nurelem burcu1234 babada gcecn gün verdilerse kullansam sakıncasınolur mu acaba eczaneye gidemiyorum bu ara
burcu1234 nurelem bize doktorumuz kesinlikle onların verdiğini kullanma ne d vitaminini nede kan ilacını demişti. Hiç kullanmadım o yüzden karar sizin tabiki bişey diyemem.
nurelem burcu1234 canm peki hangisini kullanıyorsun of bilseydim bunu keşke gecen gün aldırırdım ben doğudayım maalesef imkanlar kısıtlı biraz
burcu1234 nurelem D vitamini pedia d kan ilacı bestiron.Alana kadar kullanmanda bi sorun olmaz sanırım.
nurelem burcu1234 inşaallah canım ya, içime kurt düştü şimdi saldıracak kimsede yok eşimde görevde oluyor genellikle
BusraG Nur3452 sanki gaz yapıyor gibi geliyoe bu Ocean. Multitabs kullanıyordum, piyasa da her zaman bulunmuyor. Oceana geçtim. Ne zaman versem oğlum huzursuzluk yaşıyor. Akşam uyuycağı zaman vermeye başladım artık.
bukleliana Ozge23 sağlık ocağının verdiği kan ilacında paraben varmış . Duymuştum da d vitamininde de mi varmış? Neden veriyorlae o zaman bunları? 😡 Ben de wellcare kullanıyorum bu arada.
Ozge23 bukleliana evet maalesef her ıkisinde de var. Bunu bizzat ben sorduğumda hicbir cvp alamadım maalesef