Esensn ateşi 37,5 olmadan ilaç verilmesi pek tavsiye edilmiyor.
vucudun aşı ile savaşması açısından önemli bir nokta.
cogu kişinin kolayına gidiyor ilacı veriyim cıkmasın gece rahat etsin diye ama vucudunun savaşmasnı engelliyorlar.
Alarm kurup saat başı ateş ölçmenizi tavsiye ederim.