Maalesef bebek için bi çözümüm yok en yakın zamanda bi doktora gösterin, asıl yazmak istediğim doktoru şikayet edin, tamam corona var da rahatsız bi bebek de var bakmamak ne demekmiş yönün işi mesleği bu, bütün gün oturup coronalı mı bekliyorlar nedir yani