Arass0407 şimdi ben görnediğim için bişey diyemiyorum ama siz şüpheden çıkmak için bir doktora götürün eğer smegma ise zaten zararsız deyip geri yollar. Smegma çok yoğun olup sık sık enfeksiyon geçirirse sünnet önerirler. Antibiyotik kullanmışsınız enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum doktor da düşünmemiş ki bir daha tahlil almamış. Siz çok irdelemeyin çok ellerseniz de ucundaki tahriş geçmeyecektir birkaç gün takip edin bakın kızarıklık geçiyor mu. Benim oğlumda da smegma var doğal bir salgının sünnet derisinde birikmesi sonucu oluşuyor. Çişini engellemiyorsa sık sık idrar enfeksiyonu geçirmesine sebep olmuyorsa zararsız bir şey. Oğlumunda arada pipisinin ucu kızarır ve ucunun normalden biraz daha açık olduğunu farkederim bir bakarım smegmalar dışarı çıkıyor vücut atıyor o kızarıklıkta ondan oluyor birkaç gün takip ederim kızarıklık geçip normale dönerse sorun etmem.