Sarisey biz gittik geldik ama doktor tahlil istemedi. Kızımın Perşembe gününden beri düşmeyen ateşi vardı, diştendir dedim önce ama baktım ateş devam ediyor ve iki gündür de ağız kokusu başladı, tahmin ettiğim gibi boğaz enfeksiyonu olmuş yavrum :(
bir sürü ilaç verdi antibiyotik ateş düşürücü falan. Nasıl içircem bakalım bu kadar ilacı
bir de ben çişli bezinin fotoğrafını gösterdim, çiş bölgesinde de hafif kızarıklık vardı, bu kadar kızarıklık normal dedi