prenses3509 buna cok katılıyorum. Cok fazla müdahale girince isin içine dogru sonuc vercegini sanmiyorum tahlilin. Ben zaten sonda taktirmamak icin degil cani cok yanar mi diye acikcasi kendimi rahatlatmak ve bebegime yardimci olmak amacli sormutum. Ama herkes sakin taktirma yaZmis. Sagolsunlar yardımcı olmak istemisler ama kesinlikle idrar alamadim. Kimse sonda meraklisi degildir zaten ama mecbur kalinca yaptirmak gerekiyor. Dediginiz gibi benim de oglum ne acilar cekti ameliyat geçirdi defalarca kan alindi kan kalmadi vucudu kan depolasin diye beklediler vs. Cok daha aci veren islemlere sahit oldum acikcasi dusununce sonda en korkunc olani degil benim sahit olduklarim arasinda. Benim amacim cani cok acir mi acimaz mi neler yapabilirm gibi kendimi hazirlamak ve rahatlatmakti. Ve kizimin bir de ikizi var tek bakiyorum. Birinin basinda idrar beklerken digeriyle ilgilenmem imkansiz oluyor. Sabahtan beri kaca bolundum ne birine yetisebildim ne diğerinin ıdrarini alabildim. Sabaha kadar alamazsam sonda taktiricam mecburen. Cok teşekkür ediyorum size. Allah evladiniza tekrarlarini yasatmasin🙏🏻 Hic birimizinkine hastalik gostermesin🙏🏻