bir_pasa_annesi geçmiş olsun canım inşallah biseyi yoktur o konuda bi bilgim yok ama benim oğlum da saçını çekiyor hemen hemen 1.5 ay kadardır elleriyle kafasına vurur hatta oyuncak olursa elinde ona bile vuruyor sağlıkla alakalı değil.bnce vurması şükür sihhatimiz yerinde huy edinmiştir belkide kendisine 🌼( bu arada yeni girdim müsait değildim ondan geç gördüm postunu))….