Kızlar bebeğim 6 ay 11 günlük 3 4 gündür hapsuruyordu öksürüğü vardı burun tıkanıklığı var serum fizyolojik mucalator ve parol yazdı saglık ocagı ama cumartesi sabaha kadar yatmadı burnu tıkalıydı aapiratörden cektim yinede aynıydı ne emdi ne emzik aldı boğuluyor gibi oldu agzından nefes aldıgı için acile götürdük iğne yaptılar buhar verdiler evde de kullanıyoruz ama hala aynı 2 gündür de bebeğim sol eliyle kafasına vurup duruyor hızlı şekilde doktorunu aradım getr dedi bir yeri agrıyordur dddi yarın götürecez basına gelen var mı acaba İnternette baktım ya diş cıkarıyordur yada kulak enfeksiyonudur yazıyor