ssevval benimki memeye alıştı memede yatmak istiyor tabi bu baya zamanımı alıyor yerine koydugum gibi kalkıyor gündüz cok uyumuyor ama cok ağlamıyorda etrafa bakıyor gözleriyle beni takip ediyor metsil kullandıktan sonra böyle oldu gaz ilacı aynı gün bebegim rahatladı simdi yatarken cok ıkınmıyorda eskiden sabaha kadar ıh mıh yapardı uykum haram olurdu hepsine kalkmaktan 😬