kizlar 2 ay 10 gunluk bebegim var. gaz sancılarından dolayı bu zamana kadar hep kucakta uyuddu. gecee neyse de ozellikle gündüz uykularında yatirdigim gibi aciyor gozleriini. besige nasil alisstirdiniz, ya da naasiil uyutuyorsunuzz? giderek agirlasiyorlar ileriyi düşünmek lazım 🙄😊