aysimammm12 eczaneden travazol al bacım o iyi geliyor, onada çıkamazsan almaya yarım çay bardağı ılık suya 2.5 yemek kaşığı sirke koy pamukla sil hamileyken ben öyle yapmıştım şu yasakların olduğu sıra çıkamadım hemşire bir abla demişti yap diye ilk yakıyor ama iyide geliyordu