aysimammm12 Kızlar dogumda sonra bnde mantar olustu ve arada kaşıntı hastaneye de gidemiyorum ewde oberebıleegıbız bısı war mı başına gelen war mı
Ikrazumra19 aysimammm12 bence hataneye git hassas bir bolge yada doktorunu ara krem filan versin evdemi yontemeler daha kotu yapabilir
Ahimess aysimammm12 hastaneye niye gidemiyorsunuz ? Mutlaka gidin ciddi sonuçlara yol açabilir hem kaşıntıya nasıl dayanacaksın ☺️
ozturkt aysimammm12 mantar fazla ilerlemisse tek basina krem etkili olmayabilir doktora danismadan ilac kullanmayin, gecmis olsun. 🌼
Minikpare aysimammm12 kullan cnm geçmzese doktora gidersn bence çünkü genelde ben hala olsam sürerm geçer
Kuzeybusra aysimammm12 travazol canm 3 gunden fazla onerilmiyor hamileyken kullandım mantara cok iyi geliyor
Zub aysimammm12 canım eğer çok ilerlemisse travazol pek fayda etniyo antibiyotik veya fitil kullanman gerekebilir idrar tahlili yaptirman gerekir bence gitmelisin ilerleyince çok kotu oluyor.kasintidan hiç duramadim ilerleyince