Ebrarliva12 bosuna canini yakmislar tekrar keske farkli doktorlara gideydin. Dokuyu kanatmadan asla birlesmezmis zaten. Aralik dedigin ebenin kestigi yer dimi. Ben temmuz 21 de operasyon oldum butun yapilan islemler toparladi iyilesti. Aralik kalcak dedigm yer bile birlesti. Sanirim senin ki artik birlesmez. Benim yirtigim dort cm sarkmisti dua ette sarkmasin. Yaptirmayi dusunursen cok iyi doktor bul arastir. Ben acele ettim sen etme.