1 bucuk ay once normal dogum yaptim icten 2 dıstan 3 dikisim vardı icteki dikislerim tuttu ve düştüler. Ama dış dikislerim malesefki 4 defa patladi ve 3 defa dikildi resmen çin işkencesi gibiydi ve en sonunda tekrar patladilar doktor 1 ayda kaynasir ne kadar dikseniz açılır dedi ve 1 bucuk ay olmasina ragmen hala bir tık bile birlesmediler. Cinsellik hayatimi kotu etkilicek diye korkuyorum ne yapmaliyim bir fikir verin lutfen oyle kalsinlar istemiyorum 😶😶😣😑